
PPC reklamy přivedou na váš web více lidí – a více lidí znamená více konverzí pokud návštěvník rychle najde na vašem webu, to, co hledá.
Nejlepší na tom je, že PPC reklamy jsou extrémně cílené, což znamená, že můžete oslovit správné zákazníky ve správný čas – a více lidí znamená více zákazníků nebo klientů.
PPC nebo Pay-Per-Click reklama znamená, že vaše reklama se zobrazí ve vyhledávači nahoře, nad organickými výsledky na základě klíčových slov a za tato konkrétní klíčová slova nebo fráze platíte.
Váš web se v seznamu vyhledaných webů tedy buď může zobrazit díky placené reklamě PPC (Sponsored/Reklama – viz. obrázek), anebo organicky, tedy díky SEO (bez označení Sponsored/Reklama).
SEO není placené. Organické výsledky se zobrazují protože máte správně optimalizovaný a kvalitní web, tedy díky správně zpracovanému SEO. (viz. článek: „Co je to SEO?“)

Placené PPC – zobrazení vašeho webu v seznamu vyhledávače na základě PPC reklamy funguje tak, že, za samotné zobrazení vašeho webu ve výsledcích vyhledávání neplatíte, ale platíte pokaždé, když někdo přes PPC inzerát klikne na váš zobrazený web a vstoupí k vám na webové stránky.
PPC je skvělé pro vysoce cílené kampaně, kde přesně víte, na jaká klíčová slova cílit, ale může být obtížné PPC kampaně spravovat a potřebná klíčová slova analyzovat a škálovat.
Pro první konzultaci zdarma nám kdykoliv napište, zavoláme Vám.
Kontakty na www.ramark.cz
